Snart blir det Solbacken..

Tänkte kolla lite Lindex, lite Ö&B och lite Ica maxi.
Jeanette hänger med, det blir roligt!

Undra vad man ska hitta på för middag idag, är sugen på nåt gott (för ovanligheten skull:)).

Jag är väldigt dålig på skriva handlingslistor, jag brukar komma på vad vi ska äta på affären, dock blir det ofta så att när jag kommer hem från affären har jag glömt något.

Ibland är jag duktig skriver jag veckomatsedel och vad som behövs handlas till den men i 9/10 glömmer jag den hemma.

Jaja, väldigt intressant vetande, ellerhur..

Väntar på att pigan ska vakna nu bara sen drar vi!

Heipa



Kommentarer
Postat av: Therese

Försöker och försöker med handlarlistor och veckoplaneringar men det funkar inte så bra för mig heller =). Kram

2011-09-20 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0