Tekniskt tjorv

Idag ville min telefon att jag skulle uppdatera den, eller rättare sagt det stod att det krävdes.
Så då gjorde jag ju det.

Idag tog jag jättefina bilder jag tänkte lägga in i Agnes blogg, men det går VÄLDIGT dåligt att överföra dom till datorn så som jag brukar göra och alltid har gjort.
Nu ska den tydligen synkronisera och hålla på.

Lägger till 7082(!) bilder i fotobiblioteket står det.
Så det lär nog ta ett litet tag.

Jag hatar sånt här för jag fattar ingenting.


Idag har vi varit på stan hela dagen sen körde vi mamma till Byske.
Vi = Jag å Agnes.
Det blev en bra shoppingrunda, hittade allt jag hade tänkt köpa.
Presenter till mina två kusinbarn vi ska träffa i Kiruna (En nyfödd och storebror som fyller 3 år),
Inflyttningspresent till kusin.
Lite grejer till Agnes rum, som hon förhoppningsvis får snart.
Ny tröja till mig.
4 par leggings till Agnes.

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0