Tråkväder.

Herregud vad det regnar, och är det uppehåll är det ändå så blött ute så man inte kan göra nåt.
Eller okej kan kan man väl, men vill inte;)
Kanske måste börja träna på att vara ute i dåligt  väder, på dagis är dom nog ute oavsett väder.


Igår åt jag en halv pizza till middag, idag har jag ätit andra halvan till lunch, var även "tvungen" att äta massa choklad till mitt eftermiddagste.
Jag är så sjukt sugen på allt möjligt, idag ska vi äta Fiskpinnar med potatis och kokta morötter till middag, det ska bli hur gott som helst.
Glass är jag oxå svinsugen på, för att inte tala om allt som har med fika att göra.
Tur det är helg snart.

Jag känner mig som en boll, även om det inte hänt så mycket på vågen så känner jag mig mer fit när jag kör hård lchf och inte fuskat något. Direkt man ätit massa kolhydrater känner jag mig som en deghög.

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0