Vrålhungrig

En sista sak bara.
Sen jag börjat äta "vanlig" mat, så känner jag mig mycket mer hungrig på kvällarna.
Nu kurrar magen, så hungrig är jag, ni ser ju nedan vad jag åt till middag typ kring 17.30 tiden.
Sen en stor kopp te och några rutor choklad nu på kvällskvisten.

Men jag är riktigt hungrig alltså.
Tänker dock inte äta nåt.
Ett glas vatten och hoppa under täcket.
Men jag känner inte igen sånna här extrema kvällshungersattacker från LCHF, visst var jag ofta sugen på något på kvällen då, men inte så här hungrig.

Nä kanske man skulle ta nya LCHF tag på måndag, men har känt mig så himla omotiverad.
Ska försöka peppa mig själv och sätta igång!

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0