3:e världen..

Vi har kommit till tredje världen, Isvärlden i Mario, vissa banor är grymt svåra, vi är fast i dom i flera timmar, men det är sjukt roligt!

Nu tittar Johan film, jag sitter och längtar tills den är slut så jag får min dagliga dos av TV spel:)


Och för er som inte läser båda mina bloggar (Agnes är den andra) så kan jag berätta att Agnes har börjat på dagis igår. Jag är numer inte föräldrarledig utan arbetssökande.
Om någon vet av något jobb, väldigt gärna 50-75% så säg till!
Jag är beredd att jobba med nästan vad som helst, så länge det inte är heltid.
Om det är ett heltidsjobb ska det vara något jag verkligen vill, och ett sånt jobb har jag sökt så håller tummarna för det nu!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Hi hi...spelgalen =). Men Mario är ju så skoj. Kram

2012-01-10 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0