2 års kalas

På fredag, om ynka 5 dagar, blir mitt lilla hjärta två hela år.
Herregud vad fort tiden går!


Igår hade vi ett litet kalas i Byske, mamma och pappa har varit här i helgen och kommer inte vara här nästa helg (inte mamma iaf), så då firade dom Agnes och Tyra (som fyller 6 år på lördag) igår.
Agnes fick jättefina utemöbler, en silversked och lite kläder.

Nu när pigan vaknar blir det kalas igen, Vi ska träffas ett gäng från föräldragruppen, tror det är 5 st 2åringar som kommer firas, det ska bli roligt!
Vi ska grilla allihopa, synd bara att vädret inte visar sig från sin bästa sida....


På tal om nåt annat, i juli ska Johans mamma bjuda ner oss till Sockholm, så vi ska vara där några dagar och gå på skansen och sånt, så då i samma veva när vi ändå är där nere bokade jag en resa åt mig Johan och Agnes.
Den 23 juli åker vi till Budapest!
Jag har dock bara bokat resan dit än så länge, hittade en billig på ryanair.
Funderar på att åka hem med Norwegian, även om det är lite dyrare så landar man på Arlanda då, så man tjänar ju lite på att slippa åka mellan Skavsta och Arlanda, plus att flyget gick så dålig tid, så då måste vi även övernatta = ännu dyrare. Med Norwegian kan vi direkt gå till flyget som tar oss till Skell.

Är det någon som varit dit? 
Tips på vad man kan göra där?


På tal om nåt annat igen så är jag trött! Agnes tyckte det var morgon kring 5 i morse, det tyckte INTE jag, men tydligen är det inte jag som bestämmer ;)
Jag och hon sov i husvagenen och det regnade på rätt bra, så hon vaknade nog av det.
Johan sov hemma i natt, dom var ut med jobbet igår.
Lite läskigt var det allt att sova ensam där, men vi överlevde ju uppebarligen.

Aja nu har jag skrivit en hel novell.

Nu måste jag väcka resten av familjen så vi kan åka och kalasa!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja oj så fort tiden går, 2 år sedan ni fick er tös! Kul med resa till Budapest. Kram

2012-06-10 @ 14:02:03
Postat av: Gotland

Hej, jag åker till Budapest i morgon, så kan komma tillbaka med tips till dig innan ni åker :) Alla säger att det är fantastiskt där och det finns en hel del bra sidor om man googlar. :)

Gratta den lilla :) kram

2012-06-12 @ 08:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0