Frisk?

Än så länge är både jag och Johan friska, och Agnes är oxå pigg och glad och har inte spytt sen i måndags å i tisdags var hon bara lite lös i magen, efter det precis som vanligt.
Så tror jag friskförklarar oss nu, ikväll iaf!

Jag har precis gjort 15 matlådor (Kycklingklubbor, köttfärsås och LCHFlasagne) och än är det inte klart, har en ost och skinkpaj(LCHF) på kylning och en pannkaka som ska in i ugnen lagom till middagen till Johan och Agnes.

Tänkte att det kan vara skönt att ha lite färdig mat i frysen när man börjar jobba.
Har ni förslag på andra storkok man kan göra?
Får gärna vara med kassler, kyckling och utan kolhydrater, men även andra tips mottages tacksamt!


Idag när Johan slutar jobbet ska vi åka till Byske och kolla om våran plats börjat tina fram.

Nu måste jag väcka pigan som har sovit alldeles för länge, men hon somnade alldeles för sent oxå, så det kanske jämnar ut sig.



En till sak bara, vi ska på ett TREDJE bröllop denna sommar, GUUUD så roligt det ska bli!
Och denna gång är det ingen mindre än världens bästa Julias (och Stefans såklart:)) underbara dag vi ska få vara med på! <3

Vilken kärlekssommar!




Heipa


Kommentarer
Postat av: Emeli

Oj vad duktig du är som lagar så mycket käk! =)

http://www.bloggfamiljen.se/matplatsen/

Denna tjej har en massa goda reept på det mesta som man kan göra om till LCHF.

2012-03-30 @ 19:08:28
URL: http://queene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0