11 månader

Idag blir Oscar 11 månader, kan inte förstå att han fyller 1 år om bara en månad! 
Han står själv ca 30 sekunder, oftare å oftare för varje dag! 


Agnes var så trött och hängig efter dagis i torsdags så jag tog tempen på henne, å mycket riktigt så hade hon feber, hon var helt däckad resten av dagen å hela fredagen, sen var febern borta och energin tillbaka men nu är hon snorig och hostig. 
Det är alltid så svårt med förskola när det är lite sjuka.. Hade jag jobbat så hade hon gått på det, och jag hade som bestämt i morse att hon skulle få gå, hon har då energin och är inte dunderförkyld, men man får ändå kval hur man ska göra.. 
De håller dessutom på med all julpyssel nu å tränar alla julsånger som de ska sjunga på lucia på måndag, å eftersom hon bara går 3 dagar i veckan så missar hon rätt mycket på en dag då. 
Men hur som helst, när vi var påklädda å klara å jag skulle sätta in barnen i bilen så var Oscars bilbarnstol i Johans bil, som han har på jobbet. 
Så då ringde jag dagis å sa att hon får vara ledig idag. Så kanske var meningen att hon inte skulle gå då:) 


Vi passar på å myser när lillebror sover! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0