Helgen

I fredags var det julfest med Johans jobb. Även jag följde med! 
Min brorsas tjej var här och skötte barnen, det hade gått hyfsat bra med Oscar, han sov i typ två timmar sen har han vaknat å inte varit så glad, syrran körde hem mig, å precis när vi svängde in på kvarteret ringde Linda å tänkte be mig komma hem, så det blev ju bra tajming! 
Vi hoppade under täcket å Oscar somnade nästan direkt! 
För Agnes hade det gått bra, hon tycker nog mest att det är kul å lite spännande med barnvakt så det var ju bra! 
På lördag var vi till Bureå på kalas och Johan stannade hemma å la golv i Oscars rum. 

På kvällen var det lucia i bergsbykyrkan, kusin Vera var med i luciatåget, sen fikade vi lite å sen var det dans runt julgranen, efter dansen hoppade tomten in genom fönstret och delade ut en påse juleskum till alla barnen! 




På söndag la Johan golvet klart å alla lister där inne, å jag å ungarna var med syrran å hennes tjejer på lilleputtlandet på nå tomtegrej, sen var vi på konståkningens juluppvisning, Agnes tyckte de var såå duktiga så nu vill hon å börja med konståkning, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0