Telias kompensation

Det hela slutade ändå helt okej med mobilen. Jag gick till Telia på måndagen å berättade hur fallet var, då fick jag en helt ny mobiltelefon samt fick sänk månadsavg med 100 kr.. å jag har bundit den på ett år så det blir ju så att jag får telefonen 1200 kr billigare. Så nu är jag nöjd. Var nästan värt besväret för den rabatten:P 

Nu håller jag på skriva på min B-uppsats.. jag börjar ärligt talat att de slutet på den nu, känns underbart. Imorron kväll har jag som mål att den ska vara klar. Jag ska intervjua en mäklare imorron på morronen så förhoppningvis fixar det sig! Kan ju skriva lite på jobbet kanske om det finns tid för det å..

Det känns typ som att det är lördag idag för att man för en gång skull är ledig.. men icket.. å jag jobbar nu tors fre lör.. men sen e jag ledig söndag å måndag.. jag hoppas för att i världen att det är fint väder då! 

Igår var jag å kollade på en lägenhet.. den var fin faktiskt! Jag vill ha den å jag vill flytta nu.. hon hade fått bud på 170 000 på den men jag ska bjuda över=) De hade varit så himla härligt att få flytta till en helt egen lägenhet..  Den är på Getberget så de e ju inte sååå långt från stan heller. Tror jag skulle trivas bra där! OCH jag skulle få bo ensam! Där finns de ingen som kan bestämma över mej vem jag ska bo ihop med! sååå skönt!=)

Vädret är verkligen helt underbart.. synd bara att man måste sitta hemma å hålla på med den dumma uppsatsen en sån här dag.. nå nå sen när den e klar behöver jag ALDRIG mer göra ett skolarbete.. förhoppningsvis...=)

Jag blir så himla hetsig då jag ska göra nåt.. som tex nu köpa lägenhet.. jag kan itne tänka på nåt annat.. å jag måste prata med alla om det.. hojja jag blir så jobbig=) Men jag hoppas mäklaren ringer snart å att det inte har blivit bjudet hur mycket som helst på den.. Jag har min gräns i huvudet på hur långt jag kan gå...

Jag saknar er alla utflyttade skelleftebor! =) De e inge kul med sommarlov!:P
Jag saknar er andra oxå men snart e de fest i en val då ska vi ses för att ta=)


Nä nu ska jag återgå till den underbara uppsatsen!

Heipa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0