Fack

Idag har vi haft fackmöte med jobbet. Tänkte först bli förtoende medlem men sen kom jag på att det är ju ganska så onödigt eftersom jag önskar att jag snarast få sluta på det där stället.
Men det är bra man lär sig en hel del, inte direkt sånt som man får veta där annars om vilka regler å rättigheter man har..

Så idag har jag inte gjort så mkt jag vaknade 20 min innan jag började så det var rätt stressigt och sen har jag varit på jobbet tills för en stund sen har bara hunnit duscha.. å imorron börjar jag 05.55 så nu börjar det blir dags att hoppa under täcket.

Pratade en sväng med min vän Kristina oxå. Kolla hennes blogg oxå. Hon är sån härlig människa alltså med väldens bästa skratt. Visst:P

Jag beställde böcker från bokus för en vecka sen. undra när dom ska komma, jag älskar att läsa på kvällen nu för tiden, det har jag aldrig gjort förr. Man blir så offantligt trött av det och somnar som en stock!

Idag har mamma och pappa kommit hit, fast dom är i stugan. Det ska bli skoj att träffa dom imorgon. Man saknar ju som dom en bit för det mesta!

Nä nu ger jag upp för idag

Heipa

Kommentarer
Postat av: Kristina

Oh tack =)
Du är oxå jätte härlig och vi har så många många roliga minnen ihop =)
PUSS!

2007-09-07 @ 12:06:00
Postat av: Lilla jenny bara

kände att ja bara vart tvungen och lämna ett litet spår av mig här och nu, har så långtråkigt just nu..se ya sötnos:P

2007-09-07 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0