Stugan

Förra natten sov jag i stugan, man sover så himla gott där alltså!
Mamma och pappa har varit här i helgen å ska vara här till tisdag.
Idag har jag och mamma gjort matbackar för jag äter annars samma mat jämt.
vi har gjort:

Fläskfilegryta me bandspagethi
Flygande jakob
Tortillasbröd med kycklinggrejs i
Pasta med skinksås
Köttbullar
Rullader med massa gott i
Och Karré med plommon i

Så nu har jag mat i fera veckor frammåt.. Verkligen skönt.
Sen har pappa gjort tre jättefina tavlor åt mej!
I like!
Välkommen å titta på dom:P

Nä nu ska jag kolla Bridget Jones med ena ögat.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt din mami är! och papi som hjälper :) hihi.

2007-09-10 @ 18:50:45
URL: http://ssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0