Söndagsstädning

Idag har jag varit jätteduktig. jag har plockat undan allt, dammtorkat, diskat, bytt gardiner, städat tossin, dammsugit och sånt där.
Så nu luktar det gott i mitt hem och är alldeles städat!

Snart ska jag även hoppa i duschen och göra mig i ordning.

Jag vet inte riktigt om jag gillar mina gardiner jag hängde upp, måste nog kolla på stan nån dag om jag hittar nå nya.

Nu har det slutat snöat iaf, härligt ändå att det äntligen kom ordentligt och det kanske börjar kännas som lite vinter snart. Det får även gärna bli lite småkallt, så att det inte börjar smälta å bli slask av allt..

Nu ska jag vattna blommorna för dom är döende sen ska jag ta tag i livet!

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0