Jag är så lycklig

Jag har letat febrilt efter mitt bankomatkort, överallt. Men det har varit helt spårlöst försvunnet.
Jag har tvingat Johan att leta överallt, för jag trodde han hade det, men det hade han ju inte.
Sen gick jag in på banken och kollade och senast jag hade handlat var på MAX, knäck i fyllan i lördags natt, så jag ringde dit och kortet fanns där!! Snacka om total lycka alltså.

Eftersom vi åker på semester imorgon kändes det halvjobbigt att inte ha något kort, det hade ju gått och lösa ändå men mycke krångligare.
Men tydligen ska det finnas där, hoppas det verkligen gör det! :)

Nu är det 5 timmar och 15 minuter kvar till semester, tiden går inte snabbast idag.

Men i eftermiddag ska vi få glass!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Julia

OJ! Vilken tur att den var där, hade ju kunnat hamna i helt fel händer. Slarvmaja där! ;) Ha en underbar semester! Puss puss

2008-07-26 @ 00:21:09
Postat av: tore

asså va e dealen med svart text på mörkgrå bakgrund..=P



nä ha så kul på utflykten kan jag väl tillägga också=)

2008-07-26 @ 11:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0