Nya MC-kläder och totalbränd

Idag har jag och Johan varit i Umeå och hanldat lite MC kläder, han köpte ett par byxor som ser ut som jeans typ. Dom var snygga. Jag köpte från en annons på blocket mc byxor, jacka, skor, ryggskydd, två par handskar till ett bra pris, så nu är jag redo för våran semester, fast det blir att vi åker först om tre veckor typ. Dom är verkligen inte snygga kläderna, det är ett allväderställ så det ser ut som typ en tvådelad skoteroverall med skydd överallt typ på höfterna, knäna, axlarna, armbågarna osv så man ser verkligen ut som värsta biffen, men det viktigaste är väl just nu att man inte slår ihjäl sig om nåt skulle hända, sen om det är kul med mc och det blir mycket av det så får man väl köpa nya nästa år som är både bra och snygga, men det var liiite väl dyrt nu :)

Annars i veckan så har jag varit i Byske, brände mig helt otroligt mycket. det var väldigt smärtsamt att röra sig.

Så om ni inte har hunnit sola så mkt i år, ett hett tips, använd solskydd första dagarna!!
Ps ja jag har en bikini som man knyter både i ryggen och i nacken om detta inte syns=)

Vi åt fattiga riddare en dag, det är så himla jättegott alltså!

Man tar å blandar lite ägg och mjölk och aromat, steker sedan på låg värme ganksa länge, det blir super, å sen lite aromat på när dom är klar och man ska äta dom.

Nu väntar jag på att Johan ska komma hem med lite film och kvällsfika.

Kanske skulle passa på att ta en Beta det var väldigt länge sen sist.

För övrigt kan jag berätta att jag har storstädat idag, det händer inte lika ofta nu som när jag precis hade flyttat hit, men det  är helt underbart att ha ett helt rent och städat hem.

Heipa


Kommentarer
Postat av: milla

jävlar vilken bränna! förstår att det svider... jag har också lyckats bränna mig så du är inte helt ensam om denna bravad. det är bara så svårt att hålla sig borta från solen när den väl kommer. men det lägger sig säkert så du blir brun o vacker =)



jag kan föreställa mig hur du ser ut i din mc-outfit, värsta bikerbruttan! jag ringer nån dag o pejlar läget, kram

2008-07-06 @ 10:52:45
Postat av: Therese

Oj vilken solbränna, förstår att det gjorde ont. Häftigt med mc semester även om jag aldrig skulle vilja göra det, men det är ju jag. Hoppas vi träffas i veckan, har ganska fullt upp men någon dag kanske vi kan ses. Vi hörs. Kram

2008-07-06 @ 22:51:13
Postat av: Anna

karin, karin,karin! ingen dålig bränna du skaffat dig! Förstår att du lider! själv kan jag då inte skryta med bränna eller brunhet, är mer lik en magnecyl vid det här laget! Inte länge tills jag kommer upp till älskade norra sverige, då MÅSTE vi ses!

hälsa karln din!

puss!

2008-07-07 @ 12:12:36
URL: http://dearanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0