Imorgon..

Imorgon är det fredag, och inte vilken fredag som helst, det är min sista dag på banken.
Det är kul att ha ett jobb, men nu är man så inställd på att sluta att det ska bli lite skönt också, och jag har ju jobbat nästan hela sommaren så lite semster med sol och bad ser jag också framemot, det har varit så stressigt på helgerna att hinna med alla man ska träffa och så att det inte blivit mkt solande..

Vi åker i Byske imorron när jag slutar jobba kl 15.00.. Skööönt!
Fammo och faffa är där, det ska bli skoj att träffa dom oxå.
Sen ska vi på V75 på lördag, det är verkligen länge sen jag varit på trav...

Imorgon är det bara 3 veckor kvar tills vi åker till Paris!


Vi var förresten och kollade The proposal igår, en bra film!

Nu ska jag se film på tv!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh! vad mysigt att fara till Paris. Knske det blir ett "Proposal" där = )



Kram Sandra

2009-07-31 @ 10:36:31
URL: http://sassaliv.blogg.se/
Postat av: Therese

Oj vad du har uppdaterat. Sköj med så mycket läsning. Låter som ni hunnit med en hel del trots massa arbete. Kanske vi kan ses något nästa vecka om du är i stan? Kan väl höras något? Ha det gott. Kram

2009-07-31 @ 12:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0