5 dagar kvar..

Ja ärligt talat går tiden mycket fortare än vad jag trodde, nu är ju denna vecka snart slut!
Det är ju vardagarna som är dom tråkiga helgen brukar jämt vara rolig och gå fort..

Idag står det storstädning på schemat, känner mig dock inte det minsta sugen på det, men men bara ta tjuren i hornen och göra!

I natt har jag sovit dåligt, varit upp tusen gånger! men oftast sover jag rätt bra natten efter en sån natt, man är väl så slut då så man inte vaknar lika lätt:)

Imorgon ska vi till BM för sista gången.. 07.15.. Längesen jag var tvungen att stiga upp så tidigt:)


Igår har vi möblerat om så att spjälisen får plats i sovrummet, vi har tagit hem vagnen och fixat lite..
Nu ska vi bara hämta babyskyddet (idag när Jossi slutar) och få låna syrrans skötbord, sen är som det mesta klart.. Tror vi iaf:)


Nä nu ska jag ta tag i skiten här hemma, ju snabbare man börjar ju snabbare bli man ju klar.. Får se det från den ljusa sidan:)




Johan och Jeanette i Lappvattnet förra veckan!
Dubbla regnbågar..


Heipa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0