Det var det sista..

Typiskt, det var verkligen det sista avsnittet någonsin av Andra Avenyn..
Kan det inte börja nån ny bra serie nu då.. Svt har ju väldigt bra webbtv iaf, tyvärr inte så mycket att se där..


Jag har tappat förmågan att kunna laga mat, allt jag gjort den här veckan har blivit äckligt, ris som inte ens var nästan klar, pommis som var helt råa inne men färdiga på utsidan, fattar inte varför det blir fel på allt..

Idag blir det då att koka spagethi till färdiga köttbullar som bara ska micras, det borde man ju inte kunnat misslyckas med.. Johan frågade igår tillochmed om jag hade en matlagningssvacka..

Vi har inget varmvatten idag, hoppas inte varmvattenberedaren har gått sönder utan att det bara är nåt, hade varit jobbigt om man ska vara utan i flera dagar, lär ju bli ett rejält diskberg då..

Nu ska jag ta en liten promenad med Nisse, ser ut som att det kan komma regn när som helst..
Sen ska jag dammsuga och sen är det inte såå länge kvar tills Johan kommer hem..
Det är det bästa på dagarna, när han kommer hem :)


Om nån har nåt bra tips på hur man får dagarna att gå mottages dom gärna..
Bra serier på datorn eller tv eller nåt roligt spel på internet eller vad som helst! :)

Jag längtar tills bejbis kommer ut nu, då lä man ju ha full rulle hela dagarna :)


Heipa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan alltid ta långa promenader med Nisse så går de lite tid till de, sen man du kolla Millenium på svt play om du inte sett den.

2010-05-06 @ 19:02:12
Postat av: Therese

Ibland är det sådär...då har man absolut ingen fantasi eller lust till mat alls. Kram

2010-05-06 @ 20:54:16
Postat av: Lisette

Jaaa, fyfan Karin, det är helt sjukt.. Det kan inte vara sant att den ska vara slut.. 185 avsnitt är på tok för lite..

Hem till gården, som är den värsta serien som finns, hur många avsnitt är det inte där? Nä, detta är FEL!



Men iofs kanske inte andra avenyn har så många tittare... Kanske bara är du, jag, Ida och Maria.

Men det borde räcka.



Kul med nytt till erat hus, och speciellt en ny spis, det gör ju mkt :)



Puuuss

2010-05-07 @ 01:10:57
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0