Huvudvärk

Igårkväll gick jag och lade mig kl 21.30, för en gång skull somnade jag relativt fort, kring 23 tiden skulle jag tro.
Agnes vaknade kring 6 i morse, bytt blöja på henne och lyfte över henne till min säng, så somnade vi visst om båda två, gissa om jag var förvånad när jag vaknade av ett sms kl 09.10.

Då låg jag och drog mig i några minuter innan jag väckte Agnes.
Men då fick vi stressa, vi skulle träffa ett gäng mammor med barn kl 10.. vi hann inte riktigt i tid men inte så långt efter.

Otroligt skönt att få sova så länge, men ändå känner jag mig svintrött idag, och huvudvärk har jag oxå.
Kanske har sovit för mycket?


Nu sover Agnes igen, trodde inte hon skulle somna så lätt efter hennes sovis, men det var inga problem.

När hon vaknat ska vi åka på maxi, handla lite inför helgen.
Få se vad dom har för gott på affären, har inga matidéer alls för helgen just nu.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Men så skönt att få sova länge! Kram

2011-10-06 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0