Jag hade ju en vecka semester till..

Jag kan ju berätta lite mer, veckan efter vi kom hem var jag ju oxå ledig,
första dagen åkte jag och mamma och min moster Anita och min kusin Elin till Piteå på shopping, det var mysigt med en riktig tjejdag, vi käkade gott och fikade och strosade runt där på stan hela dagen.

Dagen efter, tisdag alltså, så for jag till Pite igen, då var jag först på Nolia, jag köpte en digital våg det var det enda sen var jag och träffade Anna och Stefan på stan med deras lilla Felicia, hon var såå liten och gullig.



På Onsdagen var vi hos Johans systen dom höll på bygga nån altan sen var vi till Gråliden, det var verkligen en liten by, och tittade på hans gamla hemställe.
Sen var jag i Byske lite på torsdag och på Fredag kom Jenny och hennes kille Magnus hit på kvällen, vi gjorde lite varmisar å kollade film å snackade skit, sen på lördag morgon fortsatte dom deras resa till Kiruna, men det var verkligen trevligt och kul att hinna ses en sväng för det var ett tag sen sist!
På lördag vaqr vi och hade familjemiddag i Byske, vi åt röding med färskpotatis å sånt där gott.
Sen for vi ut med båten på kvällen till Burehällarna där dom som åt korv (dvs. alla utom jag) grillade korv, sen åkte vi hem.

Vi var förresten förra veckan och kollade på Batman på bio, det var över förväntan, jag trodde inte att jag skulle tycka att den var så bra som jag tyckte, men det var en biofilm, den hade nog inte varit lika bra hemma.

Sen blev det söndag och det var en skön sista slappardag på semestern, vi kollade två filmer och käkade bakispizza fastän vi inte var det minsta bakis :)

Heipa


Kommentarer
Postat av: Ss

batman var grym!! såg den också på bio. mkt bra säger jag bara :)

2008-08-16 @ 14:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0