Lördag

Jaha, nu är det lördag kväll alltså.
Idag har jag varit jätteduktig och torkar i skåpen i köket och möblerat om lite inne i dom, sen har jag torkat bakom spisen, städat några hyllor i garderoben, städat igenom hela tossiskåpet och gått igenom alla gamla räkingar å massa papper sånt och glängt en hel del, sen dammsugit hela lägenheten.
Så nu är det lite rent och fint hemma iaf. Dock är jag gräsänka idag, Johan har åkt till Lyksele med grabbarna, men han har lovat att ta med sig fisk hem, hoppas verkligen att han får fisk.

Var en sväng in till stan på eftermiddagen och fikade med Johanna, vi var på Kåffe in, jag åt e morotskaka som var jättegod.

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, åt lite kräftstjärtsallad nyss, det var gott, det är ju lördag så man kanske skulle ta fram en liten skål med karra. Det är ju synd att det aldrig är nå bra på tv bara..

Imorron tänkte vi ta en sväng med båten om det är fint väder, så jag hoppas verkligen det fortsätter vara fint!

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0