Dagen efter

Aningen ont i huvvet idag alltså.
Men det var himla trevligt igår, vi lagade fyllda kycklingfileer inlindad i bacon med klyftpotatis, och alla verkade gilla det. Sen blev det kladdkaka och grädde till efterrätt.

Vi spelade med andra ord, å singstar och drack massa öl, det var som ett tag sen det var fest senast och det vart lyckat. Sen kom min snälla karl och hämtade mig vid 2 tiden å skönt var de att sova sen.
Med andra ord är fan ett riktigt skoj spel! Jag tror jag måste köpa det en dag.

Idag har jag tänkt städa lite.. har börjat lite smått men ska ta tossin å dammsuga sen e jag klar.
Sen är de ju Melodifestivalen ikväll.

Jag är sugen på pizza som faan å på läsk, typ trocadero, mmm...
image41

Nånå

heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0