Mer bilder

Okej, ingen har än så länge hört av sig på lägenheten, så nu har jag lagt ut några fler bilder... Få se om det hjälper..
Igår var vi till Luleå, var på tekniska kontoret på arbetsintervju, det var 30 sökande, 3 fick komma på intervju dit, jag var en av dom, men tyvärr fick jag inte jobbet, men skönt att dom gjorde en snabb process av det hela, man vill ju inte gå och vänta i flera veckor på beslut.

Idag var vi hos svärmor å käkade spagethi å köttfärssås, det var gott det!

Kolla förresten här är dom vackra blommorna jag fick av Johan


Imorron är det äntligen fredag, denna vecka har gått ganska segt faktiskt, så ser verkligen framemot helgen, om allt går som det ska så ska jag till syrran å baka på söndag. Hoppas det blir av nu!

Idag har vi varit å kollat på bäddsoffor överallt, men jag vet inte, vi hittade en på Jysk vi funderar på.


Vi måste isåfall köpa den i helgen för den är nedsatt i pris veckan ut med 1300. Vi tänkte ha den i lillrummet i Luleå, det är som bra om man får gäster och sånt oxå.
 
Min vän Lisso hade sänkt sin puls med 35 slag sen i maj. Kolla in hennes blogg, dom har en tävling i Kiruna kommun och det vinnande laget får 5 extra semesterdagar, jag hoppas verkligen dom vinner. (morsan e i samma lag)

Imorron är det Idol, snart borde det vara final, typ nästa helg eller helgen efter..

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Snygg soffa...slå till =). Synd att du inte fick jobbet men det kommer lösa sig för dig...är inte alls orolig för det. Hoppas du får en trevlig helg. Kram

2008-11-27 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0