Dålig Tv dag...

På torsdagar finns det inte mycket att se på tv...

Ligger nu i soffan och kollar mammas pojkar, riktigt skitprogram! Usch!

 

Såg att American Pie, den 6:e, är på tv idag, få se om det blir att se den...

Johan ligger här bredvid och slumrar, ser ganska skönt ut! Jag är oxå sviiintrött men tänkte håll mig vaken tills jag ska sova för natten.. Det är ju inte så länge kvar..

 

 

Alltså jag har fortfarande inte köpt en ena julklapp, börjar få lite smått panik, har inte ens nån idé vad jag ska köpa till nån, har inte nån värsta bra idén? (till killar och tjejer 1-16 år, föräldrar osv.)



Idag har jag och Rebecka varit på storheden och storhandlat, i ca 5 timmar, men vi hann med många affärer och både lunch och fika!
Nu har vi en full kyl äntligen, massa god frukost och frukter osv!


Idag provade vi en ny rätt, Fick recept av Jeanette, det var väldigt enkelt och väldigt gott!
1 bit kassler i skivor
lägg dom i en ugnsform.
Blanda Creme Bonjour vitlök och en cream fraiche i en bunke med lite riven ost i.
Häll över all kassler, strö över mer riven ost och skjuts in i ugnen!
Till det åt vi pommis och en good ceasarsallad...


Guuud vad jag fryser just nu!
Jag går och skruvar upp elementen och Johan går och skruvar ner dom, så jag brukar tjuvhöja dom.. fast oftast blir jag ju påkommen efter nån timme :P

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj så gott det lät det måste jag testa. Mammas pojkar är ju super! Sköt om dig. Kram

2009-12-04 @ 21:01:46
Postat av: mari

frukt är ju bra :) Nu blev jag sugen!

2009-12-07 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0