2 timmar...

Ja. nu är det två timmar tills kusin Rebecka kommer och hämtar oss och kör oss till flyget.
Jag känner mig:
lite småyr
svårt att andas
ont i nacken
bajsnödig
lite hjärtflimmer

Men det kommer ju gå sååå bra! Det är ju inget stor sak att flyga, bara som att åka buss fast med vingar. Typ.

Jag har tagit receptfria tabletter, Citizin, eller vad dom heter, dom är mot pollenallergi, men det är antihistamin i dom, samma som i vanliga lugnande tabletter, så få se om man känner sig nå lugnare på en stund. Man ska tydligen bli trött och dåsig av dom.

Johan har fått en lapp av psykologen vad han ska göra.
Prata med mig
Ta över ledarskapet
Nypa mig
Klappa mig (för att avleda mig, nypandet oxå)
säga att jag ska komma ihåg att andas.
Och lite annat.
 
Ska nog gå och ge honom lappen så han läser igenom den en gång till.

Min mentala oro har övergått till en fysisk obehagskänsla i hela kroppen.

Jag hoppas verkligen inte att detta blir mitt sista blogginlägg.
Näää så får jag inte tänka.

Det kommer gå JÄTTEBRA!

Kiruna here we comes!

PS jag ska aldrig mer boka biljetter till ett flyg som går 22,50 och landar 23,40, snacka om att ha heeela dagen på sig att tänka och tänka.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Lisso-Pisso

Åh, gumman, hoppas det går bra, vilket det kommer att göra, det är så roligt att flyga ;)

Ta det bara lugnt och andas ordentligt :)

Puss puss

2009-06-17 @ 20:23:31
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh Karin! vad modig du är som utsätter dig för något som du verkligen är livrädd för.



Hoppas att det kommer att kännas bättre när du landat. Jag håller tummarna för dig!



Kram Sandra

2009-06-17 @ 20:43:08
URL: http://sassaliv.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas resan har gått bra. Du är duktig som utsätter dig för detta. Kram

2009-06-17 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0