Imorron smäller det

Ja nu känns det som att tiden går alldeles för fort, det är ju imorron jag ska flyga, ursäka att jag tjatar väldigt mycket om det, men det är det enda jag tänker på nu för tiden typ.

Idag däremot så ska vi slipa våran kökssoffa, förhoppningsvis klä om dynan oxå, och jag som absolut inte kan hantera en symaskin ska försöka sy två kuddar oxå. Jag har ärligt talat inte ens rört en symaskin sen jag gick ut högstadiet och hade syslöjd, men hur svårt kan det vara egentligen.. Vi får väl se :) Kan tänka mig att jag kommer ringa mamma en gång eller två..

Vädret då, ja behöver man ens säga nåmer att det är skit, tror jag ska in till byn och sola lite idag, all färg är ju snart borta...


Kanske ska försöka packa lite idag oxå så är det inte såå mkt att göra imorron.

Vi ska åka senast två imorron, jag ska till KBT-mottagningen kl 16.00, det känns bra för min flygrädsla är alltid som minst precis när jag kommer därifrån, hon är bra på att hjälpa mig, så hoppas det håller i sig till på kvällen.
Känner nu när jag tänker på det att jag får panik ibland och kan knappt andas, så ska försöka att tänka på nåt annat nu än detta.


Idag fyller lilla Tyra 3 år, så vi ska å titta present åt henne, hon önskar sig en nyckel :) Så få se vars vi kan hitta en sån.

Ifall ni vill veta har vi världens diskberg, kanske skulle ta tag i det.

Heipa



Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas flygningen går bra, men det tror jag säkert det gör. Hur gick det att sy? Vad tuff du är som testar även fast du inte gjort det på länge...skulle jag aldrig våga =). Kram

2009-06-16 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0