Soool

Idag är himlen blå och solen är framme, känns dock lite kallt ännu, men om nån timme är det förhoppningsvis varm och skönt! Jippie, känns som det var ett tag sen man fick sola!

Jag har nyss ätit frulle, en jordgubbssmothie och en kopp med te, som alla andra morronar :)

Ska sticka till ICA och handla lite, ska göra cupcakes med frosting gjord på philadelphiaost på, tror även det blir en plåt med kladdkakemuffins.

Igårkväll la jag en fläskytterfilé i den goda rödvinsmarinaden testa den om ni inte redan gjort det, sen kommer svärmor hit i eftermiddag och grillar med oss, det blir trevligt!

Nä nu ska jag sätta igång så man hinner sola oxå om det ska fortsätta vara sånt här väder.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad kul att du ska flyga till Paris! Eller kanske inte just själva flygandet då, men det kommer gå utmärkt ska du se. En litet tur till Kiruna kan ju vara bra som uppvärmning =) Gött med lite cashflow igen på swedbank. Det går bara bra på mitt jobb, jag börjar bli varm i kläderna så att säga. Fan vad mycket god mat ni äter! Jag ska sluta läsa din blogg när jag är hungrig... Kram

2009-06-08 @ 10:53:48
URL: http://tvivelaktigt.blogg.se/
Postat av: Jenny

recept på cupcake tack! :)

2009-06-08 @ 16:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0