En ny dag...

Ja det har väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev, jag brukar vakna vid 10 tiden, gå ut med Nisse. Komma hem och äta frukost framför efter 10 på TV4. Sen göra nån lättare lunch, gå ut med Nisse igen, vänta på att Johan kommer hem, fördrivs oftast med telefonprataning och internetsurfande, äta middag, kolla lite tv på kvällen med gubben, äta kvällsfika och sovning, Spännande liv...



Men igår träffade jag och Nisse Lisa och Naima, det var roligt, hundarna fick busa av sig ordentligt!
Sen var jag alldeles yr på kvällen, kanske fick en överdos friskluft :P


Nästa gång jag åker hem ska mamma lära mig och sticka! Det blir ju roligt kan man ju pyssla med det oxå, jag är dock inte den som har tålamdet för det så få se hur det ska gå... :)


Idag blir det nog fattiga riddare till lunch, det är salt och gott med massa aromat på..

Bild från Google, verkar vara lite fel krydda på dom här....


Imorgon eller på lördag kommer Jeanette och Anton! Det ska bli skitskoj! Så blir det att gå på showen!
Spännande och se vad det är för något...


Nä nu ska jag slänga riddarna i Stekpannan så dom blir klar nångång..


Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för igår! Körde jag för hårt med dig på berget eller?! ;) Måste vi göra om. Vad roligt att du ska börja sticka då kan vi ha syjunta! :) Jag är ju också en amatör-stickare, måste bli bättre. Ha en bra helg gumman!

2009-11-19 @ 17:50:23
Postat av: Therese

Låter som ett skönt liv för en annan som jobbar och sliter. Ha en trevlig helg. Kram

2009-11-19 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0