Lördag..

Jaha då var det lördag, även om jag är arbetslös så gillar jag helgen, det betyder att Johan är hemma, man får äta god mat osv..


Idag har vi tänkt droga ner våran lilla hund och raka honom, vi har fått lugnande tabletter av vetrinären till honom, för det går inte att raka honom annars, han skriker som en gris(innan man ens rört i honom) han hugger efter rakapparaten och han ålar sig så det är helt omöjligt.
Så får hoppas det fungerar bättre idag, vi tänkte innan gå ut och leka med honom så han blir helt slut av det oxå..
Kan ju tillägga att han i vanliga fall är världens snällaste hund och aldrig någonsin skulle hugga en eller så, men han är djävulskt rädd för rakapparaten.



Idol igår var bra, jag trodde dock att det var Eddies tur att åka ut, men Rabih är ju inte heller så jättebra, men tror det blir Eddie nästa vecka då..


Jag har nyss ätit lunch, pasta med skinksås, blev väldigt mätt.
Johan ligger och sover ännu, funderar på om man skulle väcka honom snart.
Han har dock världens sämsta morgonhumör så kanske väntar tills han vaknar av sig själv:)



Ikväll blir det nog myslördag, film hoppas jag, Tacotallrik och kanske en karamell..

Igår såg vi Star Trek, kanske inte direkt min favorit, men den var trots allt bättre än jag trodde (det ska jag dock inte säga till gubben=))

Aja.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas det gått bra med rakningen av hunden idag. Låter som ni haft en bra och trevlig helg. Ha det gott. Kram

2009-11-08 @ 19:51:18
Postat av: Lisette

Hihi, nä, det är sant!

Vad roligt att ni äter taccotallrik och inte Tacos ;)

2009-11-09 @ 21:14:32
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Karin!



Tack för din kommentar.

Jag har skickat iväg mailet, men tyvärr var det ingenting som hjälpte. Tror faktiskt inte att de bryr sig om hur man mår ..



Blev inklallad på möte av Både Anette & Gunnar ( vår nya prod. chef ) som är Alfreds knähund, gör allt han säger! De hade en massa dåliga ursäkter, och själv fick jag inte säga något.. då hotade de bara med uppsägning. Önskade jag hade haft en backup plan, ett annat jobb. Då hade jag sagt, men säg upp mig då!!

2009-11-11 @ 20:22:05
URL: http://hannalundkvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej, de är verkligen inte människor. Känns som att de iaf inte tror att VI är människor, utan att vi är robotar.



Har skrivit om gårdagen nu.

Men det är helt sjukt, Janne hade aldrig tillåtit detta ... sen vågar jag inte gå till skydd.. :/ Lär väl få sparken om jag drar det vidare.



Hoppas också på ett annat jobb. :( Önskade att jag hade haft en backup igår, och hotat själv med att säga upp mig ifall de inte lyssnar!

2009-11-12 @ 07:48:41
URL: http://hannalundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0