Senaste tiden...

Jaha då var det ett tag sen man uppdaterade igen.

Jag har hunit fylla år, 24 år för att vara exakt, jag fick massa fina presenter, bla en volym master av Johan, har inet hunnit testa den ännu bara, sen lite lotter, pengar, skor, blommor, servetter, tändstickor?!=) osv. 

Sen fyllde Johan 27 år, gamlingen :P Han fick biljetter till Elvis Forever av mig, vi ska gå tillsammans med Anton och Jeanette och kolla den om tre veckor typ, det blir nog svinskoj!



I helgen var mamma och pappa här, vi har varit på Hantverksmässan i Arcushallen och på stan.
På fredag kväll blev det Suovaskebab och idol, mysigt!


På lördag var vi till Skellefteå över dagen, vi var först i Byske och gjorde iordning stugan för vintern, sen åt vi lunch på Byske marknad, sen hann vi med att hälsa på Johan syrra, Tacomiddag hos min syrra, förbi svärmor en sväng och sen till storebror (som dock inte var hemma men resten av familjen) innan vi åkte tillbaka till Luleå, vi var hemma lagom till körslaget  och sen sov vi som stockar :)

 

På söndag rakade jag och Johan Nisse, det gick sådär, så igår var vi till vetrinären och fick utskrivet lite lugnande tabletter, så vi ska droga honom någon dag och ta ansiktet och tassarna på honom, för det gick verkligen inte att ta dom, han vägrar.

 

Igår och i måndags jobbade jag och Johan på hans skola, vi delade ut lite lådor, det var rätt skoj att jobba lite faktiskt, men igår när vi kom hem (efter hela tre timmars jobb) så var vi tvugna att sova 2 timmar för att orka med resten av dagen :P

 

Idag är Johan i skolan och så ska han till sjukgymnasten, så jag har inte speciellt mycket att göra, ska se om det har kommit ut nå nya lägenheter i Skellefteå och kolla ams lite.

 

Heipa


Kommentarer
Postat av: emma

Grattis i efterskott! Du hade säkert en toppen dag! =) Hoppas allt är bra med hela familjen tannerdal.. Hund å kille å allt! Kram kram

2009-11-04 @ 12:40:34
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: Therese

Låter som ni haft det bra sen sist. Kram

2009-11-04 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0