Antal timmar sömn i natt..... EN!

Hojja, egentligen är jag bara vanligt förkyld, men jag mår som 7 svåra år.

Jag har inte kunnat sova i natt för jag har varit täppt i näsan, och så har jag hostat och hostat och varje gång jag nästan har slumrat till har jag fått hostattack.

Sen kl 06.30 steg Johan upp han skulle iväg på sudiebesök kl 07.00 och efter det har det varit totalt omöjligt att somna om.

 

Så nu har jag tvättstuga och har redan hunnit med 5 maskiner!



Jag är verkligen jättesugen på apelsinjuice ska springa på ica när dom öppnar och köpa det och nån god lunch!



Igår var hollywood fruarna, den är verkligen rolig!!!




Jag och Johan är värsta Harry Potter nördarna, vi har sett alla filmer (såklart) och nu har vi båda läst sista boken! Den var bra, men det känns lite tråkigt att det är slut på det liksom nu, det finns ju inge mer av Harry P kvar..
Men vi ska beställa alla filmer och se dom från början nu iaf, hoppas det inte är allt för länge kvar innan nästa kommer på bio.


Nää nu vet jag inte vad mer jag ska skriva

jo en sak, idag är det Tisdag!!! = världens bästa tv-kväll.
Saknar mina tisdagskompisar!!!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Marro

Tack tack :) Kram

2009-10-06 @ 14:56:32
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Milla

saknar dej med...

2009-10-12 @ 10:04:57
URL: http://tvivelaktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0