Den här veckan..

Så har vi ätit på Empes, kollat på kusin Cissi och hennes Nicklas nya hus, sett massa snö.
Köpt en tröja till Nisse, han är skirsnygg i den, bild kommer sen.

Jag ska även hälsa på Fammo å Faffa, gå ut och äta och kolla när Kusin Tony har spelning imorgon, gå på stan med min mamma, och äta massa gott:)



Idag ringde Academic Work och frågade om jag ville ha ett jobb, det tackade jag givetsvis ja till, det är i början av november och bara några timmar, men klart man tar det man får, kan ju hända att dom sen får något längre, roligare uppdrag.



Jag ska hoppa i duschen nu, göra mig i ordning, väcka gubben, slänga i oss nån lunch, sen ska vi upp till stan en sväng.


Trevlig helg!


Heipa


Kommentarer
Postat av: emma

gudars vad gott med empes! Jag är avis! Hoppas ni har det bra! Kram kram

2009-10-10 @ 19:32:27
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: Therese

Kul med jobb, vad är det för typ av jobb? Hoppas helgen har varit bra. Kram

2009-10-11 @ 07:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0