Helg!

Äntligen kom den efterlängtade helgen, och det som ska bli det absolut bästa med den är att imorgon få soooova! Ända tills man vaknar, och sen dra sig i sängen ända tills man vill stiga upp.
Jag har varit så sjukt trött den här veckan!


Imorgon ska jag och Rebecka till Storheden så kanske inte kylen ser ut som ryssland nåmer, måste skriva matlista ikväll, har ni nå bra matidéer är dom välkomna, min fantasi är noll just nu.


Sen på söndag hade jag tänkt ta med Johan till Nordpoolen och bada lite fast jag hade inte tänkt säga nåt förrän på söndag morgon, men idag sa jag iaf att vi skulle iväg och göra nåt.
Jaa, bara vi inte ska å bada eller nåt sånt fick jag till svar, så var såklart tvungen att avslöja vad jag hade tänkt för "mysigt" allahjärtansdagpåhitt. Snacka om att förstöra:P
Men vi ska åka ändå:)


Nästa helg ska vi och se Buddy Holly det ska bli jätteskoj!



Nu har jag äääntligen fått tillbaka min mobil, som varit på lagning i över en månad, fast den hade visst kommit redan efter två veckor men att jag skulle få ett sms när den var klar hade dom missat att skicka ut på nåt sätt, tur jag var och frågade efter den tillslut.


Jag har förresten sålt min lägenhet nu, kontraktet ska skrivas på nästa vecka! Skönt att bli av med den, ett problem mindre i världen.
Nu ska vi sälja våra soffor och sängen oxå, så om nån behöver två svarta skinnsoffor eller en 140s säng är det bara att säga till.

Vi har nämligen hittat en mycket fin soffa vi ska köpa.

Den är jättestor! blir perfekt vi som kollar väldigt mycket film/tv. Nu för tiden ligger vi i varsin för det är så trångt i en men nu är det problemet löst!

Säng har vi redan köpt, den står på EM möbler (i skella) och väntar på att bli hämtad, men den tar vi först när vi flyttat.


Jag längtar tills vi har flyttat klart, vi har förrsten bestämt datum nu, den 25 mars exakt flyttar vi, en torsdag är det. All hjälp är välkommen ;)


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Måste ju bara ta och ses snart...var ju evigheter sen. Kul att ni snart flyttar hem. Skönt att du fått lägenheten såld. Ha en toppenhelg. Kram

2010-02-12 @ 21:14:17
Postat av: emma

Grattis till att du sålt lägenheten och köpt en jäkligt fin soffa.. =) Hoppas du mår bra! Ska ringa någon dag när jag är ute och prommar tror jag, har en grym handsfree nu. haha=) Kram

2010-02-12 @ 23:09:23
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: Elin Stålnacke

Kul med update! :-)

Va roligt att flytta, vill oxå. men de blir nog först när vi kan köpa oss ett hus. Länge med andra ord, hehe

Vart flyttar ni förresten?

Kram!

2010-02-15 @ 14:12:11
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: maria

hello!! sån soffa provade vi när vi skulle köpa soffa. vi har köpt en ny nu! samma storlek som den du har på bild fast utan massa såna små kuddar och så vanliga sitsar på vänster sida istället för två divaner. jätteskönt med stor soffa!!

2010-02-22 @ 10:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0