7 dagar..

Ja om en vecka vid den här tiden, om allt går som det ska, så har vi våran lilla bejbis.
Vi ligger som första operation den dagen (såvida det inte dyker upp nåt akut) och vi ska vara där redan 7 på morgonen, skönt, slipper man gå och vara nervös så länge..
Så här ser magen ut en vecka innan bejbis kommer:
 

Igår grillade vi för första gången i våran nya grill!


Den fungerade mycket bra!

 

Snart ska jag och fika med Linn på Stigs.
Vi är beräknade till samma vecka, hon 4 dagar senare än mig.


Så nu ska jag nog hoppa ur mjukiskläderna och göra mig i ordning.


Heipa


Kommentarer
Postat av: Julia

Galet, imorgon är det mindre än en vecka kvar tills ni är föräldrar! :)

2010-06-08 @ 21:46:04
URL: http://lillatyra.blogg.se/
Postat av: Lisette

Mmmmmmmmmums vad gott!

Det är kanske det bästa som finns att grilla!!!

Eller iaf och äta det man grillat!



Karin, en vecka kvar!! EN VECKA sen är du världens bästa mamma!

2010-06-08 @ 23:17:18
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till Kiruna nu när ni snart ska ha barn :) Hoppas allt går strålande med det lilla knytet!

Kram

Gotland

2010-06-09 @ 20:09:52
Postat av: Lisa

okej, nu börjar du kanske bli lite stor :) hihi, vacker som få!

2010-06-09 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0