Nu har gumman ett namn..

Det blir nog nästan helt säkert AGNES Cecilia Elisabet Berglund..
Vi har velat lite mellan Agnes och Nelly men hon ser mer ut som en Agnes!
Och vi och alla andra kallar henne för det nu:)




Hon har fått bada för första gången hemma förra veckan, det gick jättebra, hon verkar tycka det är jätteskönt, direkt hon kommer i vattnet blir hon helt lugn och harmonisk!


Hon är fortfarande himla snäll, och vi får fortfarande sova hela nätterna, förrutom mat och bajspaus förståss..
Vi har lagt oss vid 1-2 tiden ända sen vi kom hem från BB typ, då sover hon till 5-6 tiden, då är det mat och blöjbyte, sen somnar hon om direkt, och sover till 9-10 tiden, samma paus då, sen sover hon till 12-1 tiden..
Hon ligger alltså och sover just nu:)


Fast vi får sova hur mkt som helst är jag ändå svintrött på dagarna, förstår inte riktigt varför, men ska försöka börja aktivera mig lite mer, nu kan jag faktiskt gå på promenader och sånt så ska försöka börja göra det.


Såret på magen läker jättebra, det är verkligen bara ett tunt sträck precis vars dom skar upp mig nu och lite blåmärke kvar. Det har läkt ihop jättefint. Men det är ju invärters som det tar tid att läka och jag känner att det inte är så bra att göra tunga lyft och sånt.
Gruvar mig lite för när Johan börjar jobba och jag måste ut med Nisse, men vi har löplina på baksidan så han får nog gå ut där till en början iaf. (han har inget koppelvett och drar som en TOK jämt)


Jag ska skriva om när lillan kom till världen nån dag.
Dock inte idag.


Johan är nu och lämnar in Nisse på rakning.
Jag ska duscha och göra mig i ordning, passa på medan hon sover.



<3

Heipa


Kommentarer
Postat av: mari och maja

men lilla sötisen! :) Hon är verkligen lik sin mamma! Va kul att du får sova, men du kanske är trött för att du inte riktigt sover lika djupt nu som innan? Du kanske är som mig, ligger och lyssnar medan du sover? :)

2010-06-28 @ 14:07:15
Postat av: Elin

Jag håller oxå på Agnes, så himla sött och passar henne toppen! :-)



De tar tid innan man kan sova och slappna av på riktigt. Jag hör ofta i syne att Liam grinar, stiger upp men nope, han sover. Skit jobbigt men men :-)



Så skönt att ni alla mår bra, de är ju de som är det viktigaste :-)

2010-06-28 @ 16:14:02
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com
Postat av: Therese

Vilket jättefint namn er söta dotter ska få. Kram

2010-06-28 @ 22:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0