Avatar..

Vi såg den i lördags, den var bra, inte så bra så man blir deprimerad efteråt, eller vad man nu har läst om, men helt okej..

 

Igår kollade vi den andra filmen vi hyrde, the imaginarium of doctor parnassus.
Den var skitdålig, konstig, inte alls bra helt enkelt, dessutom 2 timmar..

Se den inte!

 

Igår städade vi även garaget så man kan börja här inne snart, skönt att ha det gjort..

Så blev det Tacosmiddag..


Aja idag har varit en ytterst händelselös dag, vaknade vid 9.30 pratade med Carro i 2,5 timme och käkade lite frukost samtidigt. Sen läste jag alla bloggar jag brukar läsa, sen där efter 1 nångång tyckte jag det var dags att hoppa ur morgonrocken, så då gjorde jag det och gick ut med Nisse i en halvtimme typ.
Sen kom jag hem och år lunch och diskade, och nu sitter jag här..
Snacka om händelserikt liv man har just nu, och fullt upp på dagarna alltså, hänger knappt med...:)


Tänkte hinna bada badkar innan Johan kommer hem oxå.
Nisse däckade här på soffan bredvid mig precis..


Jaa just, ska jag berätta vad jag ska göra imorgon..
Jag och Jeanette ska på seans med Terry Evans!

Är det nån som varit på något sånt?

Var det häftigt?=)

 

Jaa det ska bli spännande iaf..


Heipa


Kommentarer
Postat av: mari och gänget

HEEJ! Oj vad magen växer :) Du är jättefin Karin! Snart kommer lilla bebisen!

2010-05-03 @ 17:28:39
Postat av: Ann

spännande på seans- du får skriva lite och berätta!



Sköt om dig/er!



Kram

Ann

2010-05-04 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0