Bergsbypizzan..

Igår var vi och åt middag på bergsbypizzns "uteservering"
Vi fick vänta sjuukt länge på maten, sen när den kom var det fel.
Jag hade beställt en pizza med banan och räkor och ananas på, beställde UTAN curry och skinka, jag tycker pizzaskinka ser ut som daggmaskar så jag har lite svårt att äta de..
Ja och då kom dom med en pizza UTAN ost och bananer, det var bara skinka och tomatsås på den, och några ananasbitar..
Nästa pizza jag fick glömde dom ananasen på, men skit samma det gjorde inte så mkt, men snacka om tjorv. Det är väl inte sååå svårt när dom skriver upp det och allt..


Idag har Johan och hans familj åkt till Gråliden och skulle elda en stuga dom rivit tidigare, jag hade bestämt mig för att följa med, men i morse när jag vaknade ångrade jag mig, dom kommer nog inte hem förrän ikväll, och det finns ingen toa och sånt där, lite jobbigt så här i slutet av graviditeten när man måste kissa minst en gång i timmen.. Lite synd vi har massa lådor där jag hade tänkt gå igenom, men får ta det nästa gång när det blir en kortare sväng dit..


Så idag blir det storhandling och sånt istället, vilket jag tycker är rätt skoj!


Igår blev vi med grill ÄNTLIGEN! Så nu blir det nog grillat en hel del i sommar, det är så himla gott!

Trevlig helg iaf!

Heipa


Kommentarer
Postat av: mari och majsan

Åh va det är roligt att läsa i din blogg! Jag följer den med mobilen men då går det inte att kommentera. Tänk att din bebis kommer snart! :) Jag kan tänka mig att du håller på att längta ihjäl dig!

2010-05-22 @ 16:33:43
Postat av: Therese E

Tokigt att det blev strul med pizzan. Hoppas helgen blir bra. Kram

2010-05-22 @ 20:14:00
Postat av: K.U

Jadu Karin, jag ser fram emot babyns ankomst! Som det ser ut nu så kommer jag till Skellefteå i sommar, DÅ vill jag träffa er :D

2010-05-22 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0