Tisdag!

Det finns verkligen ingen så bra TV-dag som tisdagar, från 20-23, då är TV:n MIN! =)

Idag råkade jag ta värsta sovisen, vaknade strax innan 11.. Och jag har dessutom sovit ganska bra i natt, bara vaknat ett par gånger! Men skönt var det. och det är inte så många timmar att fördriva innan Johan kommer hem..
Fast idag kommer han bara och hämtar mig vi ska åka till Solbacken och inhandla lite kläder till våran bejbis!
Det ska vekligen bli roligt:) (tycker jag iaf:))


Jag har sviiinont i en punkt i ryggen, har haft det i typ två veckor nu, det är precis nedanför höger skuldra, känns som det är prick mellan två revben men på ryggen alltså! Och den där pricken är väldigt smärtsam det går inte att sitta skönt!


Om prick en vecka, då har jag nyss varit till snittläkaren och fått en tid..
Herregud vad jag längtar! Men jag kommer vara sjuukt nervös innan, det är ju som inte varje dag i livet man får datum tills när ens bejbis ska komma :)


Nästa vecka ska jag till sjukhuset 3 gånger! Jag kommer vara stammis där alltså..
Måndag är det vanliga BM, tisdag snittläkaren, Onsdag AuroraBM, vi ska skriva vårdplan för snittet.


Nää nu ska jag hoppa i duschen och spola varmt vatten på min onda prick i ryggen så kanske det blir lite bättre!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisette

Oj oj oj, det är verkligen spännande nu!

Shit pommes, bara 25 fagar kvar, det är ju helt gaaaalet!!

Jag är ledig hela v.31, då kanske jag borde komma om ni ska vara hemma, för då har ni också hunnit få bejbis!

:)

Puss

2010-05-25 @ 21:18:55
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Therese

Oj vad spännande. Kul att få veta när bebisen kommer. Hoppas smärtan går över. Kram

2010-05-25 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0