Roligt samtal

Ikväll ringde min vän Kristina.
Det var ett tag sedan vi pratade sist, och det var så roligt att höra av henne.
Vi hann med massa gamla minnen. Våran vänskap började nånstans på dagis, då blev vi polers :) Så vi börjar ha några år att minnas tillsammans:)
Hon berättade om när hon tvättade första gången och jag skrattade så jag grät.
Hojja vad jag tycker om dig!:)
Det gjorde hela min kväll!


Nu ska jag hoppa under täcket.

På tal om det, såg ni kär och galen, när dom åkte på den där sängen tills dom föll av?
Johan sade att det är som att sova bredvid mig, jag ligger ju och vrider och vänder flera timmar varje kväll. Bokstavligen, stackarn ;)

Jag tror vi har sån där dålig feng shu eller vad det heter i sovrummet, just på min plats.
Jag har kommit med förslaget att byta plats i sängen, så jag får ligga på Johans sida, alternativt möblera om, men mina planer verkar svårgenomförda.... 



Heipa


Kommentarer
Postat av: Kristina

puss på dig! Vi har känt varann i mer än 20 år!

Tänk vad gamla vi blivit när man ser 20!



2011-12-10 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0