Farsdag

Idag var jag och Agnes på stan en sväng och köpte klart Johans farsdagspresent.
Köpte bla en blomma, den får han redan ikväll.
Om han nu kommer hem från jobbet nångång.


Uppdate 22.30 anlände karln..

Så nu är det bara min pappa kvar då, och undra vad han ska få för något.
Tips på bra farsdagspresenter?=)

Sen åkte vi till storesyster och käkade middag där.
Något vi gjort väldigt ofta senaste tiden.
Men det är som roligt, Agnes får leka och jag får var med syster.
Johan jobbar ofta förbi middagstiden och hennes man jobbar kväll ibland!


Imorgon ska vi på 18 års kalas.
Herregud, tänk att det var 18 år sedan jag blev faster.
Alle blir stor!


Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0