Hello Magsjuka..

Igår hade vi en supertrevlig dag, var på stan, hade tapasmiddag med storebrors familj och sånt.
(mer om middagen en annan dag, kan inte tänka på den nu)

Natten däremot var lite sämre, jag har spytt några gånger.
På morgonen satte det igång från andra håll oxå.
Usch.
Sen när Agnes sov så sov vi allihopa, två härliga timmar.

Jag har behållt allt i magen sen i morse, men jag mår illa hela tiden.
Har inte fått i mig just nånting heller, jag och Agnes delade på en barnbox till middag.


Igår på stan åt jag en räkmacka, det kanske är den som är boven i dramat, eller att tapasen var för stark för min mage, eller helt enkelt magis, få se om nån annan åker dit, hoppas INTE!


Vi tog oss upp på stan på skyltsöndag en snabbis iaf så Agnes fick se nån ren och tomte, det var faktiskt väldigt skönt med friskluft!



Heipa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, det var ju klokt? Smitta ner andra?

2011-11-27 @ 23:52:07
Postat av: Karin

Jaa alltså i var endast UTOMHUS på skyltsöndagen, i säkert hela 20 minuter, och jag rörde inte i en enda människa, så det är nog ingen fara.

2011-11-28 @ 08:17:28
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kanske är gravid !?!? ;)

2011-11-28 @ 11:00:44
Postat av: Lisette

Åååh, stackare, krya på dig min kära vän!

Kraaam

2011-11-28 @ 19:59:46
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0