Kiruna dag 3

I morse tog Agnes sovis, ända till 08.30, gud så skönt det var.
Så vi var lite segstartade på morgonen, men strax innan 11 åkte vi upp till stan.
Vi for förbi Altagrillen och tog med mat till Cissi, det var helt okej, men inte det godaste jag ätit i mitt liv.

Sedan hängde vi hos Cissi hela eftermiddagen.
När vi åkte hem till "stugan" åt vi söndagens rester, superdupergod Porterstek, MUMS.

Sedan hoppade jag och Agnes in i bilen igen och åkte och hälsade på Tony och Sara.
Roligt att vi hann träffa dom oxå!

Agnes somnade på 1 sekund sen när vi kom hem, eventuellt somnade hon redan i bilen, men hon var då vaken då jag bar in henne.

Ikväll har jag och pappa kollat kär och galen. Det var ju riktigt roligt!
Mamma är ute och käkar med nå andra tanter:)


Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0