Kiruna dag 4

Idag var mamma hemma på förmiddagen, så vi var här hemma bara, skönt det oxå.
Agnes tog sovis även idag till ca 08.30. Så himla skönt!
När mamma åkte på jobbet gjorde jag och Agnes lunch och sedan sov hon sin eftermiddagsvila.

Vi åkte sedan hem till min gamla jobbarkompis Nina och käkade lite Kangoskakor, det var trevligt, länge sedan sist, fast vi pratar i telefon med jämna mellanrum.

Jag hämtade sedan mamma från jobbet och körde henne och Agnes till mina kusiner och morbrorsfru (morbror var på jobet) sen åkte jag själv iväg till frissan!
Det var då verkligen på tiden, över ett halvår sedan jag klippte mig sist.
Kapade rätt ordentligt faktiskt, tyckte jag själv.
Det blev en rejäl hög på golvet, fast det blir det oftast när jag klipper mig så är det ändå ingen som märker sen:)

Sen åkte jag tillbaka till kusinerna, och hämtade min mor och dotter.

När vi sedan kom hem lade jag Agnes, sen gick jag och mamma och hade spabastu.
Gud så mysigt det var, vi tände värmeljus i hela bastun, tog med en bricka med ost och kex, mandariner, saltapinnar och sådant drack en öl eller två och så gjorde vi handmassage, ansiktsmak och skrubb.
Efter nästan 2 timmar kom vi in igen.
Så gissa om jag är trött nu!

Natti natt.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så mysigt du och din mamma verkar ha haft det! Kram

2011-11-17 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0