Kolhydrater

Jag har ju LCHF paus, och har tyvärr haft det ett tag nu.
Jag har däremot tänkt göra ett ryck när jag kommer hem från Kiruna och köra på fram till jul!
Är det någon som är på?
Start måndag 21 november!

Satt och googlade hur mycket kolhydrater diverse produkter innehåller (morötter var främst det jag undrade över (och det innehöll för övrigt 5,6 kolisar/100gram)) och hittade en jättebra tabell här.
Tänkte bara tipsa om den och lägga in den här så jag hittar tillbaka om nån vecka.


Jag har för övrigt inte ätit godis, chips eller ostkrokar sedan jag skrev att jag inte skulle göra det.
Däremot har det slunkit ner en hel del fika...
Hur går det för er, Linn, Lisa och Emeli som hakade på då?:)


Heipa


Kommentarer
Postat av: Hanna

Duktig du är som kämpar på med det!! Jag vill själv gå ner 12 kg och jag är ganska bra på det där med mat, godis och chips. MEN FIKA !?!?!? Jag älskar fika. Bullar och sådant med choklad i. Det är så svårt :( Läsk kan jag vara utan...

Men efter jag läst min Engelska B kurs kommer jag sätta igång järnet! Träna som ett freak och äta typ tomater ;) Det blir nog bra.

2011-11-11 @ 13:15:47
URL: http://toookmama.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det beror på om jag har PMS eller inte.. :) och hur mkt jag hinner träna. När jag tränar mkt äter jag automatiskt mycket nyttigare, konstigt nog :)

2011-11-11 @ 18:13:23
Postat av: Emeli

Det har inte gått bra för mig alls suck ;P

2011-11-12 @ 20:02:03
URL: http://queene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0