Var är snön?

Jag tycker verkligen att den där snön kan komma snart.
Det är så djävulskt mörkt ute utan den.
Kolsvart verkligen.
Jag tycker det är läskigt att vara ute och köra bil när det är så här mörkt (och blött på vägarna), man ser verkligen inte mycket!

Jag är i allmänhet väldigt mörkrädd.
Jag tycker det är läskigt att vara ensam hemma när det är mörkt på morgonen/kvällen.
Kanske man skulle ha slutat vara mörkrädd vid 26 års ålder men det verkar som inte gå över.

Källare är väldigt läskigt, tror inte jag hade vågat gå ner i källaren när jag är ensam hemma om jag hade haft ett hus med källare. (bäst att köpa ett utan)
Jag har alltid HATAT att ha tvättstuga när jag bott i lägenhet och den varit i källaren.
Både Vintergatan i Kiruna och Norrbölegatan i Skellefteå var hemska!
Tror aldrig jag varit ner utan att ha sällskap eller åtminstånde prata i telefon med någon!


Är nån annan mörkrädd?


Nu blev det kanske mest svammel så..

Heipa


Kommentarer
Postat av: Kristina

japp Jag! Jag har lärt mig att gå ner till tvättstugan ensam. Men jag vill helst ha tänt lite lampor när det blir mörkt.

2011-11-10 @ 15:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0