Senaste dagarna

Mina föräldrar har varit här några dagar, det har varit roligt.
Igår tex åt vi en god paltmiddag!

I fredags kom Lisso och Johannes hit på kvällen och sov över, det var superduperroligt!
Synd bara att det inte blev så många vakna timmar, men vi ses snart igen!

Igår var vi även på Burträsk marknad, det var väääldigt blåsigt.
På vägen dit åkte vi förbi en Skråmträsk och skulle och titta på en pulkbacke, det gick ju bra, sen när vi skulle köra vidare skulle vi ta en "genväg".
Det var bara det att det blåste ju otroligt mycket och vägen hade typ drivit igen, men vi skulle testa köra ändå, med vår 4 hjulsdrivna bil som ska vara så bra....
Behöver jag säga att vi körde fast?! :)
Rejält!
Storebror och Linda var oxå med oss, vi gick ut och knuffade och knuffade, men bilen rubbades inte en millimeter, tillsut kom ett par dit som hade varit och skottat och hade bilen full med spadar så vi skottade och skottade runt hela bilen och under den så gott det gick. Bilen gick fortfarande inte att rubba en millimeter.
Tillslut så fick dom dra lös oss med deras bil, då kom vi äntligen lös!

Idag har vi haft en ytterst lugn dag, vi har varit ut och skottat gården, ätit skräpmat, möblerat om Agnes rum och hängt upp lite saker som väntat på att bli upphängda.

Nu sitter vi och väntar på att kontoret ska börja. Den var inte så roligt som jag trodde den skulle vara, men det är inte just nåt annat som är bättre så..
Sen börjar ju BIG BROTHER! Det ska däremot bli väldigt roligt, jag gillar´e!


Jaa just, det var ju alla hjärtans dag förra veckan, Johan fick ett biobesök av mig, vilket vi var på i torsdags!
Vi kollade en gång i Phuket.
Den var faktiskt rätt rolig!

(bild lånad från google)

Aja, det var allt jag hade på hjärtat.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Vi hade tänkt fara på marknaden idag men i och med det blåsiga vädret ställde vi in det. Fast det var nog ändå värre igår. Big Brother, nej tack det håller jag mig ifrån. Kram

2012-02-19 @ 20:57:36
Postat av: Lisette

Åååh, sen när vi ses kan vi spela 500 och kolla BIG!!

Det var längesen!

Kraaaamis

2012-02-19 @ 22:24:42
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0