Just nu..

Sitter jag under filten på soffan.
Jag har lagt Agnes för en kvart sen, det är helt tyst inifrån sovrummet, hoppas hon har somnat, att det tjorvas 1-2 timmar på kvällen är inte ovanligt.

Johan är och hyr film och hämtar fredagsmys mat.
Det blir nog en bra fredagkväll.

På måndag börjar mitt nya liv för femhudraåttionde gången.
Jag kan inte hålla någon medelväg, antingen vräker jag i mig godis/fika/skräpmat/enorma portioner pasta osv, eller så äter jag inte en enda kakbit, inte en enda godis osv.
Tänkte LCHF med en fri kväll per vecka.


Jag har haft noll blogglust, har som inget intressant att skriva.


Imorgon ska Johan och äta 5 rätters middag med sina kompisar, själv kör jag nog en räkfrossa.
Söndag blir det förhoppningsvis leklandet med några vänner å deras barn!


Heipa 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg vännen!!!!

2012-01-27 @ 21:10:30
Postat av: Therese

Gott med räkfrossa. Hoppas du haft en fin helg. Kram

2012-01-29 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0