Hello Magsjuka -Du är inte välkommen..

Igår åkte jag och Agnes tåg till Luleå, därifrån kom Johan och hämtade oss.
Resan dit gick jättebra! Pigan sov sött i två timmar på tåget, sen fick jag väcka henne.

Sen åkte vi och åt middag/kvällsfika på McDonalds, Agnes åt inte en enda tugga.
När vi var påväg ut så bar jag henne och jag tyckte mig se att hon hulkade en gång, så snabbt som ögat gick jag mot toaletterna, å då spydde hon ner hela "hallen" utanför toaletterna, handfaten utanför mm, gick snabbt in på toan där fortsatte hon spy i handfatet och golvet och hela mig och hela henne..
Så fort av med hennes kläder och min tröja och börja torka spya, Agnes gallskrek, Johan kom och hjälpte och då spydde han oxå..
Vilken kalabalik, efter mycket om och men och många tårar var vi på väg iaf.
Vi hann inte ens ut på E4an så kom nästa laddning, men vi hade varit å hämtat påsar på Statoil så det gick rätt bra ändå, på vägen hem spydde hon 4-5 gånger varav en slog hon bort påsen så det kom på henne och i bilbarnstolen..
Snacka om det kändes som långa 15 mil igår alltså..

Väl hemma fortsatte spykalaset i sängen, men sen var det typ slut.
Tvättmaskinen har gått varm igår kväll/natt..

Men klockan tolv somnade vi allihopa å Agnes vaknade halv åtta i morse.
Hon studsade ur sängen och sprang in i lekrummet.
Så nu är det bara å vänta å se när man själv blir sjuk..
Jag har ätit 40 vitpepparkorn idag, hoppas det hjälper!


Nu måste jag betala räkningarna, men en ordentlig uppdatering på Agnes blogg kommer såsmåningom.


Nu till nåt helt annat, Tack för alla grattisar till jobbet!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Håller tummarna för att du klarar dig! Kramar

2012-03-27 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0