Jobb

Alltså, jag tror jag har fått jobb!
Shit vad spännade alltså.
Det ringde en tjej idag och erbjöd mig ett 10 månaders vikariat, på ett jobb jag inte ens sökt så blev lite paff!
(fast har sökt annat jobb där) .

På måndag skulle hon ringa och berätta vilken dag och tid jag ska börja samt ha lite mer info.
Hon sade att hon bara kontaktar dom som kommer bli erbjudna en tjänst nu, så det måste betyda att jag verkligen kommer få börja där va?! :)

Jag berätta mer sen när jag vet mer.

Det är roligt, skrev ju senast igår här att jag vill ha ett jobb, ska bli roligt att komma hemifrån lite och träffa lite levandes människor på dagarna (och tjäna pengar!!), samtidigt känns det såklart i mammahjärtat, att vara borta från pigan så mycket. Men det kommer nog gå bra.

Det är ganska precis två år sen jag har jobbat senast, hoppas jag kommer ihåg hur man gör ;)


På tal om två år, tänk att min lilla piga fyller två år om bara tre månader, tycker det var alldeles nyss vi hade 1-årskalas, stortjejen!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis - nyfiken blir jag? du kan väl skicka ett sms så jag får veta :)



Lycka till!



Kram

2012-03-14 @ 21:20:34
Postat av: Kristina

Oh så kul! Spännande! kram

2012-03-14 @ 22:32:16
Postat av: Jenny

Grattis till nya jobbet! :)

2012-03-15 @ 07:38:14
Postat av: Therese

Åh så spännande, stort grattis!

2012-03-15 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0