Nå nu e man hemma iaf

I torsdags for jag då med en jättestor lastbil till Umeå.. De var skönt att slippa åka buss!
Så var jag där då hos Julia, (Tack min vän för allt) Det var väldigt trevligt vi har shoppat å käka massa gott å myst å gått på morronpromenad förstås=)
Jag har nu köpt kläder till min mammas 50-årsfest, så har jag handlat massa annat smått å gott.. mestadels till andra.. =)
Sen kom Lisso å Ida.. Lisso hade varit i Fjollträsk (Som Maria på Norrländska betyder Stockholm:P ) Och inhandlat sej en bil, det var en jättefint MB, dom hämtade upp mej i Umeå å jag tog över ratten, mina kamrater var ganska trötta efter lång körning å så var dom ju givetvis på IKEA=)
Så när vi kommit oss i väg ungefär så där två mil så upptäcker jag att jag visst har Julias hemnyckel i min jackficka, å så när jag ringer henne så e hennes batteri i telefonen slut, men hon drog till en granne och lånade laddare när hon letat som en tok å kom på att jag visst hade hennes nyckel.. så då åkte vi tillbaka å lämnade den. .
Sen där mitt på vägen i skogen så hoppade de visst fram en räv framför bilen, Det var ganska jätteäckligt de lät verkligen som att varendra ben i dens kropp gick väldigt sönder..
Men den dog nog ganska snabbt å smärtfritt hoppas jag verkligen.
Sen kom vi då fram tillslut 12 på natten hit å då for vi på Shell å sen hem å la oss å kollade gamla foton å snacka lite skvaller å sen sov vi alla sååå gott=)

Idag har jag städat hela dagen.. Men bara sånt som inte syns... garderoben å byrån å bokhyllan å sånt imorron blire resten.. Hojja de e så tråkigt verkligen... Men lite kul var de att jag i min städning hittade två presentkort, ett från min student å en från min 20 års dag.. =) Så nu kan man gå å shoppa lite gratis å de ska jag göra snarast=)

Jag har förresten börjat skriva på min uppsats nu.. säkert en sida:P
Ska nog åka till skolan imorron å skriva lite till=) Men om nån känner att ni har lust att skriva den åt mej så går det oxå bra=)

Skulle visst lägga in det här inlägget igår men då funkade visst de inte.. tur som Faaaaan att jag kopierade de innan.. För de försvann..

Imorron är de äntligen tisdag!

Kommentarer
Postat av: maria

haha vilken tur att jag inte bor i stockholm då du :) Göteborg är iallafall inget fjollträsk! Och så har du börjat på uppsatsen också, det är ju så jag blir stolt! Den kan du ju skriva massa på nu när du är ledig, så du blir klar med den. Förresten, äckligt det där med räven. Usch. Kram!

2007-04-04 @ 15:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0